9:27 1403/04/08

نمی توان با دست های پشت پرده به فینال آسیا رسید

no-photos

تهران- ایرنا- بازیک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سعی و تلاش‌مان را در زمین انجام می‌دهیم و همه هم این موضوع را دیده‌اند. در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیدیم و با داوری و دست‌های پشت پرده نمی‌شود به جایی رسید.

به گزارش ایرنا؛ «سیامک نعمتی» پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده، گفت: امروز اولین بازی ما در نیم فصل دوم مسابقات بود. خدا را شکر مانند دور رفت توانستیم پدیده را شکست دهیم.
وی افزود: بازی خوبی بود اما در نیمه دوم برای حفظ گل‌های مان کمی عقب کشیدیم و همین باعث شد که این نیمه را به حریف بدهیم، اما همان طور که گفتم خدا را شکر پیروز شدیم.
هافبک پرسپولیس که یکی از ۲ گل دیدار امروز را به ثمر رساند در مورد حواشی که در چند هفته اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس به وجود آمد و عده‌ای عنوان کردند داوری‌ها به سود این تیم است، اظهار داشت: نظری در این خصوص ندارم. ما سعی و تلاش‌مان را در زمین انجام می‌دهیم و همه هم این موضوع را دیده‌اند. در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیدیم و با داوری و دست‌های پشت پرده نمی‌شود به جایی رسید.
نعمتی در پایان در واکنش به طرح این سوال که گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس دریافتی خوبی داشته‌اند و وضع مالی این تیم مناسب است، عنوان کرد: کسانی که این حرف را می‌زنند اگر پول دارند به ما هم بدهند، ان‌شاءالله همه چیز در آینده درست خواهد شد.
ورزشی**۹۴۶۳**م.ت**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت