3:52 1403/04/08

بازیکن پدیده: با اشتباه خودمان به پرسپولیس باختیم

no-photos

تهران- ایرنا- «محمد قاسمی نژاد» بازیکن تیم پدیده مشهد بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر سرخپوشان در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر گفت: با اشتباه خودمان به پرسپولیس باختیم.

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی نژاد پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس با بیان اینکه برابر این تیم می توانستیم بازنده نباشیم، افزود: شکست اول فصل ما مقابل سرخپوشان پایتخت در حالی تکرار شد که می توانست این گونه تمام نشود.
وی با بیان اینکه برابر تیم پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، اظهارداشت: بازی سختی بود و تلاش ما برای شکست نخوردن بی نتیجه ماند.
بازیکن تیم پدیده مشهد ادامه داد: درست است که در این دیدار همانند دیدار هفته نخست رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خوردیم اما معتقدم امشب با اشتباه خودمان نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره داوری به ویژه صحنه ای که به سود تیم پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی شد، نیز گفت: به صحنه پنالتی نزدیک نبودم اما سایر بازیکنانی که به این صحنه نزدیک بودند عنوان کردند بازیکن پرسپولیس قبل از اینکه شارژ شود، خودش را به زمین انداخت و این بدان معنی است که او در این صحنه تمارض کرد.
تیم پرسپولیس با غلبه ۲ بر صفر برابر تیم پدیده درصدرجدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرارگرفت.
ورزشی **۹۱۴۴*۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت