8:04 1403/04/06

احسان کرمی از ممنوع التصویری خود در تلویزیون خبر داد

no-photos

تهران- ایرنا- «احسان کرمی» خواننده، مجری و بازیگر تئاتر که این روزها به‌عنوان یکی از مجریان نشست‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه حضور دارد اعلام کرد که در صدا و سیما ممنوع التصویر شده است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، کرمی در واکنش به شایعاتی مبنی‌بر ممنوع التصویر شدنش در رسانه صدا و سیما گفت: بله من ممنوع‌التصویر شده‌ام و برای اولین بار خودم با حراست صداوسیما تماس گرفتم تا صحت و سقم این مساله را پیگیر شوم که به من اطلاع دادند که در تلویزیون ممنوع‌التصویر هستم.
وی درباره دلایل این تصمیم عنوان کرد: به من اعلام کرده‌اند که نامه‌ای از بالا که البته نمی‌دانم این «بالا» دقیقا کجاست زده‌اند که در آن ذکر شده من ممنوع‌التصویر هستم و اجازه فعالیت در تلویزیون را ندارم که البته این ممنوع‌التصویری مربوط به تلویزیون است و ربطی به فعالیت‌های من در تئاتر و سینما ندارد.
کرمی ادامه داد: طبق بخشنامه‌ای که ابلاغ شده، تمام آثار موسیقایی من نیز غیر قابل پخش از تلویزیون‌ اعلام شده است و این اتفاق برای چهارمین یا پنجمین بار است که برای من رخ می‌دهد و هیچگاه نیز دلیلش را پیگیری نکرده‌ام؛ البته یک بار در مورد مشکل ممنوع‌التصویری‌ام رفتم و با صحبت، سوءتفاهم‌هایی که به وجود آمده بود، برطرف شد و من توانستم در «خندوانه» اجرا داشته باشم اما به نظر می‌رسد که دوباره دلایلی برای ممنوع‌التصویری‌ام به وجود آمده است که من نباید پاسخگو باشم.
وی اظهار داشت: دلایل این اقدام مشخص نیست و ممکن است به هر دلیلی این اتفاق افتاده باشد چون‌ دوستان بدون اینکه پرسشی از ما بپرسند، قضاوت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. در طول چند روز گذشته مدام از من درباره ممنوع‌التصویری‌ام سوال می‌شد و به همین دلیل من هم پیگیری کردم و متوجه شدم که این مساله صحت دارد و تصمیم گرفتم که خودم آن را رسانه‌ای کنم.
احسان کرمی (زادهٔ تیر ۱۳۵۹ در تهران) مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده ‌است.
فراهنگ**۹۲۱۰** ۱۰۵۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت