23:33 1403/04/01

تحت فشار شدید بودم/ هدف موفقیت تیم است نه گلزنی من

no-photos

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم از اینکه توانستم امروز گل بزنم زیرا تحت فشار شدیدی بودم و شرایط خوبی نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تبریزی پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش برابر پیکان تهران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: من مدت‌ها بود که تحت فشار بودم چون گلزنی نمی‌کردم اما بعد از بازی با سپیدرود، هواداران به صفحه اینستاگرام من آمده، به شدت از من حمایت کردند و این موضوع باعث دلگرمی من شد. امروز هم توانستم اولین گل را مقابل پیکان به ثمر برسانم و از آن فشار شدید، بیرون بیایم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن منشا کار شما سخت‌تر شده است؟ گفت: مطمئناً همه تلاش می‌کنیم که در ترکیب اصلی قرار بگیریم البته تنها گلزنی مهم نیست و هدف ما این است که بتوانیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق باشیم.

تبریزی افزود: از همه هواداران تشکر می‌کنم. در روزهایی که فشار شدیدی بر روی من بود، همه آنها از من حمایت کردند و امیدوارم بتوانم با بازی‌های خوب و ادامه گلزنی، دِین خود را به آنها ادا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما فصل سختی را پیش‌رو داریم؛ بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، این را می‌طلبد که همه آماده باشیم، بنابراین همه بازیکنان از جان و دل تلاش می‌کنند تا بتوانیم در دیدارهای بعدی هم موفق بوده و گلزنی کنیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت