22:35 1403/04/03

بیمارستان امیرالمومنین (ع) خوی با حضور وزیر کار افتتاح شد

no-photos

ارومیه – ایرنا – بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) خوی پس از ۲۵ سال با حضور «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این بیمارستان گفت: در حاضر ۸۰ بیمارستان زیرمجموعه این وزارتخانه در سطح کشور فعال است و افراد تحت پوشش خدمات عرضه می کند.
«محمد شریعتمداری» با اشاره به رشد قابل توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال های پس از انقلاب، افزود: در حالی که تعداد این افراد در ابتدای انقلاب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود، در حال حاضر حدود هفت برابر شده و به بیش از ۴۲ میلیون نفر رسیده است.
به گزارش ایرنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز همچنین از دخانیات خوی هم بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد و کارگران آن قرار گرفت.
بیمارستان ۳۲ تختخوابی امیرالمومنین (ع) خوی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۹ هزار مترمربع احداث شده و برای ساخت آن ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
ساخت این بیمارستان که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده بود، به همت دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و پس از ۲.۵ دهه و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
«شریعتمداری» صبح امروز /پنجشنبه/ پیش از سفر به شهرستان خوی در هفدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی در ارومیه حضور یافت و خبرهای خوشی برای مرزنشینان از جمله «ابلاغ دستورالعمل واردات۱۶۰ قلم کالا از طریق کارت الکترونیکی مرزنشینی طی روزهای آینده» را اعلام کرد.
۲۰۹۳/۷۱۲۹/۳۰۷۲
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت