14:00 1403/04/06

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: با اینستکس می توان تحریم ها را دور زد

no-photos

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هر راهی که بتواند نیاز صنایع و مردم کشورمان را برطرف کند و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب را دور بزند به نفع‌مان است و باید مورد استفاده قرار گیرد.

ولی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ساز و کار مالی اروپا برای همکاری با ایران در حقیقت تهاتر ارز در برابر ارز و ارز در برابر کالا و خدمات است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران باید بتواند از هر ساز و کاری که موجب برون رفت از بن‌بست ایجاد شده توسط آمریکا و برخی کشورهای اروپایی شده استفاده کند و اینستکس نخستین گام برای رفع مشکلات بازرگانان، صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی و اروپایی است که سخت‌گیری‌های آمریکا مشکلاتی را برای‌شان به وجود آورده است.

وی ساز و کار مالی اروپا برای همکاری با ایران را به نفع دو طرف دانست و افزود: این کانال از یک طرف موجب رفع نیاز کشورهای اروپایی به مواد اولیه صنعتی و غیرصنعتی و محصولات مرغوب و با کیفیت ایرانی است و از سوی دیگر تأمین کننده نیاز کارخانجات و شرکت‌های ایرانی به دارو، مواد اولیه و کالاهای نیم‌ساخت و ساخته‌شده اروپایی است.

به گفته سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تهاتر ارز در برابر ارز و ارز در برابر کالا و خدمات از جمله روش‌های اقتصادی برای تبادل است که ریشه در تاریخ بشر دارد. هرگونه راهی که بتواند نیاز صنایع و مردم کشورمان را برطرف کند و تحریم را دور بزند به نفع‌مان است و باید مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت