15:21 1403/04/06

محمودی شاه نشین: منافع ملی می طلبد ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی باشد

no-photos

یک عضو کمیسیون‌ امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه تجلی وحدت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن منافع ملی است، گفت: حضور مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی به دنیا ثابت خواهد کرد که اگر مردم ایران در سلایق و رفتار و نگرش سیاسی نیز باهم تفاوت داشته باشند و در زندگی روز مره خود درگیر مشکلات اقتصادی باشند، بازهم از انقلاب و دستاوردهای آن و مقام معظم رهبری دست نخواهند کشید.

محمد محمودی شاه‌نشین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش و ضرورت حضور سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و نشان دادن وحدت ملی، بیان کرد: حضور اقشار مختلف با تفکرها و سلایق مختلف در روز ۲۲ بهمن ضروری است چرا که حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خط کش و معیاری برای جهانیان به منظور سنجیدن آثار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است که برای ملت ایران به وجود آوردند.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن به دنبال سنجیدن تأثیر اقداماتش در عزم و اراده ملت است و قطعاً حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشتباه بودن پیشگویی‌ها و ناکام ماندن اقدامات دشمنان را به عرصه نمایش می‌گذارد.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: حضور مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی به دنیا ثابت خواهد کرد که اگر مردم ایران در سلایق و رفتار و نگرش سیاسی باهم تفاوت داشته باشند و در زندگی روزمره خود هم درگیر مشکلات اقتصادی باشند بازهم از انقلاب و دستاوردهای آن و مقام معظم رهبری دست نخواهند کشید.

محمودی در ادامه خاطر نشان کرد: تجلی وحدت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، منافع ملی است و منافع ملی به همه اهداف و منافع گروه‌ها و اشخاص و رویکردهای سیاسی ترجیح دارد. منافع ملی می‌طلبد ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی باشد. باید همه سلایق و تفکرها با شعاری واحد در کنار هم حضور یابند و از انقلاب خود حمایت کنند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت