9:46 1403/04/09

سلیمی: ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است/ حضور امسال مردم باشکوه تر خواهد بود

no-photos

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت در کشور است، گفت: امسال نیز همانند گذشته مردم با تفکرها و سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و دشمن از اهدافش ناکام خواهد شد.

اصغر سلیمی در گفتوگو با ایسنا با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش و ضرورت حضور سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و نشان دادن وحدت ملی، گفت: انقلاب اسلامی ما با حضور همه اقشار جامعه با گرایش‌ها و سلایق مختلف به رهبری امام خمینی ره در روز ۲۲ بهمن به پیروزی رسید .۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نماد وحدت است و هر ساله آن را باشکوه‌تر از قبل گرامی خواهیم داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است و به تعبیر دیگر متعلق به مستضعفان جهان اسلام است. هیچ گروه، جناح و تفکری نمی‌تواند ۲۲ بهمن را منتصب به خود بداند. رهبر انقلاب در سخنرانی روز گذشته خود به خوبی تبیین کردند شعارها و سخنانی که در این روز مطرح می‌شود نباید تفرقه انگیز باشد و اگر هم اختلاف نظری وجود داشته باشد روز ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز فضای کشور احتیاج به همدلی و وحدت و یکدلی دارد و نباید با تفرقه آب به آسیاب دشمن ریخت. اگر نظام ما امروز استقلال سیاسی و امنیتی دارد و بر روی پای خود در خیلی از حوزه‌ها ایستاده است به دلیل وحدتی است که در طول این سال‌ها داشته‌ایم و با تکیه بر توانایی‌های خود به شرق و غرب وابسته نشدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم ما هر سال با شکوه‌تر از سال قبل روز ۲۲ بهمن را جشن می‌گیرند و امسال نیز اینگونه خواهد بود. امسال دشمن علیه ما تحریم‌ها شدیدی اعمال کرده و به دنبال نا امید کردن مردم از نظام است اما امسال مردم با هر تفکر و سلیقه‌ای در راهپیمایی حضور خواهند یافت و دشمنان مانند قبل ناکام خواهند شد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت