15:24 1403/04/04

مردم با شرکت در ۲۲ بهمن کام دشمنان انقلاب را تلخ می کنند

no-photos

وزیر کشور گفت: مردم ایران با شرکت مقتدرانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن کام دشمنان انقلاب را تلخ و کام دوستداران انقلاب و نظام را شیرین خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که برای شرکت در همایش شهرداران و دهیاران مازندران به رامسر سفر کرده است، امروز همراه با عزاداران حضرت زهرا در اجتماع بزرگ فاطمیون این شهرستان حضور یافت.

وزیر کشور در حاشیه این عزادای، با تعزیت و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه کبری سلام الله علیها گفت: ۲۲بهمن به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) یوم الله است و در حقیقت روز انقلاب اسلامی و پیروزی مردم معتقد، مسلمان و انقلابی ایران است.

رحمانی فضلی افزود: ۲۲ بهمن نماد مقاومت، ایستادگی، اقتدار، عدالت و پیشرفت است.

وی افزود: حضور مردم در این روز می تواند یک پیام برای همه جهانیان داشته باشد و آن اتحاد، وحدت، مقاومت و ایستادگی مردم ایران برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رویارویی با همه کسانی است که نسبت به ایران، انقلاب اسلامی، مردم ایران و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: یقینا مردم ایران با شرکت مقتدرانه، شکوهمند و حماسی، کام دشمنان انقلاب را تلخ و کام دوستداران و دلدادگان انقلاب و نظام را شیرین خواهند کرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت