9:29 1403/04/01

لزوم همکاری بیشتر نیروهای مسلح وشهرداری تهران در خدمات رسانی شهری

no-photos

شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه اقتدار ۴۰ گفت: دستاوردهای نیروهای مسلح نشان می‌دهد همکاری‌های بیشتری می‌تواند میان نظام مدیریت شهری و نیروهای مسلح در حوزه خدمات رسانی شهری شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، پیروز حناچی شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی اظهار داشت: دستاوردهای دفاعی که امروز شاهد آن هستیم مدیون زحمات رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: رزمندگان ما مجبور بودند گره مشکلات را خودشان باز کنند زیرا کسی به ما کمک نمی کرد به همین دلیل ایران اسلامی توانست در حوزه‌های موشکی، دفاعی و دیگر زمینه‌ها پیشرفت کند.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به دلیل حضورش در نمایشگاه اقتدار ۴۰ اشاره کرد و گفت: آن چیزی که ما را به اینجا کشانده همکاری هایی است که می تواند میان نظام مدیریت شهری و نیروهای مسلح در زمینه امداد و نجات هوایی و دیگر حوزه‌های خدمت رسانی شهری شکل بگیرد و گسترش یابد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت