14:13 1403/04/08

مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن پاسخ تحریم های آمریکا را خواهند داد

no-photos

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در ۲۲ بهمن امسال علیرغم وجود تمامی مشکلات، ملت ایران با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود پاسخ‌تحریم های ظالمانه آمریکایی‌ها را خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: مطمئن هستم که در ۲۲ بهمن امسال علیرغم وجود تمامی مشکلات ملت عزیزمان با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود پاسخ تحریم های ظالمانه آمریکائی ها را خواهند داد و یکپارچه و متحد زیر پرچم اسلام و قران و ولایت فقیه با انسجام و اقتدار خود باردیگر عزمت ملت ایران را نمایش خواهند داد.

وی افزود: باید واقع بین باشیم. مشکلات داخلی داریم اما پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران علیرغم فشارهای بسیاری که دشمنان و بدخواهان وارد کرده اند، در این چهل سال ایران قدرتمند شده است و یک درخت تنومند ۴۰ ساله با ریشه های عمیق و شاخه های گسترده شده که دامنه نفوذ آن تا مدیترانه گسترش پیدا کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به نقش مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیشتاز بودند و اولین حکومت نظامی در اصفهان تشکیل شد. جوانان انقلابی استان اصفهان، علما و بازاریان و همه اقشار استان در پیروزی این انقلاب پیشتاز بوده اند و علاوه بر آن در هشت سال دفاع مقدس فرزندان برومند و بسیجیان و ارتشیان دلاور و پاسداران غیور و در کنار آنها عزیزان جهاد سازندگی استان اصفهان با شجاعت و خردمندی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس حضور پررنگ و تعیین کننده ای داشتند.

سرلشکر صفوی افزود: در پانصد سال گذشته دو مرحله تمدن سازی داشته ایم، یک مرحله در زمان صفویه که از اصفهان آغاز شد که شیعه و ایران یکپارچه شد و مرحله دوم با رویداد انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دوران دیگری از تمدن سازی آغاز گردیده است که به فضل الهی و برکت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تا ۵۰ سال آینده یک فرهنگ و تمدن جدید اسلامی را خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز در عرصه تمدنی، استان اصفهان علاوه بر آنکه قطب صنعتی کشور است، قطب فرهنگی و تمدنی است و فرصت های زیادی پیش روی این استان می باشد.

سرلشکر صفوی با اشاره به دیدار جمعی از مردم مردم اصفهان با مقام معظم رهبری افزود: در آن دیدار مقام معظم رهبری فرمودند: «اصفهان در مقطعی مرکز نورافشانی علمی در کشور و در دنیای اسلام بوده است و علما، دانشمندان و هنرمندان این خطه، دستیابی به این جایگاه را، افق فعالیتهای خود قرار دهند.»

وی اضافه کرد: باید جایگاه خودمان را پیدا کنیم، استان اصفهان علیرغم توانمندی‌های بالا و کسب رتبه های برتر کشور در بسیاری از امور اقتصادی، تولیدی و علمی و فرهنگی ، در سالهای اخیر هم در بخش اعتبارات دولتی و هم در سرمایه گذاری بخش خصوصی از برخی استان ها عقب افتاده است و بخش دولتی، این استان را استان برخوردار می دانند و اعتبارات کمتری به این استان اختصاص می دهند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: در این استان شاهد نوعی سرمایه گریزی بدلیل نامساعد بودن شرایط کسب و کار و البته برخی سخت گیری ها هستیم و لازم است استان اصفهان به سمت کار جمعی و مشارکت در برخی از امور روی آورد.

سرلشکر صفوی با اشاره به فعالیت های بنیاد نصف جهان در حل برخی از مشکلات استان اصفهان افزود: در تهران بیش از دویست نخبه اصفهانی داریم و در هماهنگی با مرجعیت و امام جمعه محترم و استاندار و بطور کلی استان اصفهان، بنیادی به نام بنیاد نصف جهان برای حل مشکلات کلان استان تشکیل دادیم تا مسائل استان بویژه موضوع آب و موضوعاتی از قبیل قطار سریع السیر به سمت حل شدن پیش رود و این بنیاد در امورات اجرایی دخالت نکرده و صرفا در سطح راهبردی به هدایت موضوعات می پردازد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به لزوم وحدت و همدلی در امورات استان و همچنین در بعد ملی گفت: باید یاد بگیریم باهم باشیم و در سطح ملی نیز اگر ملت ما و مسئولین و سران قوا باهم باشند می توانند کشور را به جلو و پیشرفت ببرند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت