13:52 1403/04/08

ملت بزرگ ایران با وحدت و انسجام مشکلات را پشت سر می گذارند

no-photos

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت ایران در برابر نا ملایمتی ها ایستادگی می‌کنند و با وحدت و انسجام مشکلات را پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نظام در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیروهای مسلح و بخش کشوری در معرض دید عموم گذشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه نشان می دهد در بخش علمی، فناوری و دفاعی، پزشکی و علوم انسانی کارهای بزرگی انجام شده که بخش اندکی از آنها به نمایش مردم در آمده و شاخص ها و سنجش هایی که در بعد از پیروزی انقلاب و طی ۴۰ سال اخیر با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی سیاسی و روانی و فرهنگی به دست آمده قابل قیاس با وضعیت پیش از انقلاب نیست.

سرلشکر باقری گفت: غرفه ای که اکنون در آن قرار داریم مختص به دستاوردهای سازمان انرژی اتمی است که به دست دانشمندان جوان این سازمان به دست آمده و نشان می دهد که جوانان ما توانستند تمام مراحل استخراج اورانیوم از معادن ایران و تبدیل آن به میله های سوخت هسته ای و به کار گیری و بهره برداری در نیروگاه اتمی بوشهر را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: انشاالله در ۲۲ بهمن ملت بزرگ ایران نشان خواهد داد شاداب تر از گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند و نشان می دهند با وجود مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند و کاستی های داخلی در مسائل انقلاب اسلامی و دفاع از نظام اسلامی پای کار هستند و در برابر نا ملایمتی ها ایستادگی می‌کنند و با وحدت و انسجام این مشکلات را پشت سر می گذارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در این نمایشگاه ۴۵ سازمان دولتی و دانشگاهی دستاوردهای خود را در ۱۲۰ غرفه و ۱۰۰۰ دستاورد بومی و صددرصد ایرانی را در معرض دید قرار داده اند.

ادامه دارد…

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت