5:01 1403/04/09

مراجعه بیش از ۱۳هزار نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن به پست های امدادی

no-photos

تهران- ایرنا- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مراجعه ۱۳ هزار و ۷۷۵ نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن به پست های ثابت و سیار هلال احمر در سراسر کشور خبر داد.

شاهین فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام گزارش پوشش امدادی خدمت رسانی به راهپیمایان ٢٢ بهمن در سطح کشور گفت: ٨٢۶ پایگاه و پست امدادی ثابت و سیار هلال احمر در روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور فعال بودند که در صورت درخواست کمک اضطراری هموطنان به آنان خدمات متنوع امداد و نجات را ارائه کنند.
وی توضیح داد: در این خصوص از ابتدای ساعت های اولیه برگزاری راهپیمایی بزرگ و ملی روز ۲۲ بهمن تا پایان این جشن ملی، ۱۳ هزار و ۷۷۵ نفر از هموطنان در سراسر کشور به پایگاه ها و پست های امدادی هلال احمر مراجعه کردند که ۱۲ هزار و ۹۲۳ نفر از آنان از خدمات پزشکی (تست قند و فشارخون) از خدمات یادشده استفاده، ۸۴۶ نفر از خدمات سرپایی بهره مند و ۶ نفر نیز از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به کارگیری ۹ هزار نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن، افزود: در این زمینه ۸۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی و ۴۶۷ دستگاه آمبولانس نیز به کار گرفته شده بود.
فتحی همچنین درباره امدادرسانی به راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در استان تهران نیز اظهار داشت: در پایتخت ۹۸۷ نفر به پست های هلال احمر مراجعه کردند که ۳۶۰ نفر از آنان از خدمات سرپایی و ۶۲۷نفر دیگر نیز از خدمات پزشکی (تست قند و فشارخون) بهره مند شدند که برای انجام این خدمات رسانی امدادی و داوطلبانه ۷۷۸ نفر نیروی امدادی، ۷۶ دستگاه خودروی عملیاتی و ۴۵ دستگاه آمبولانس به کارگیری شده است.
اجتمام**۷۰۲۹*۲۰۲۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت