21:54 1403/04/07

حاتمیان: خنثی کردن توطئه های بیگانگان بزرگترین دستاورد چهل ساله انقلاب است

no-photos

نماینده مردم درگز در مجلس گفت: در شرایطی که استکبار تلاش می‌کند ما را به زانو درآورد، ما بسیار مقاومت کرده‌ایم. ما توانسته‌ایم توطئه‌های آنها را خنثی کنیم و این دستاورد قابل توجه انقلاب است.

عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ضمن عرض تبریک این سالگرد گفت: این انقلاب با ایثارگری و شهادت پیروز شده است و از این به بعد هم با ایثارگری حفظ خواهد شد.

نماینده مردم درگز در مورد چالش‌هایی که کشور از این به بعد با آن روبه‌رو خواهد بود، گفت: یکی از بزرگترین چالش‌های ما، مسئله استکبار جهانی است. استکبار نمی‌تواند بپذیرد که کشور ایران -که در موازنه‌های دنیا آن را به حساب نمی‌آورند- بتواند سری در سرا در آورده و بر جهان تأثیر بگذارد. از این جهت آنها تا امروز هزینه‌هایی برای ما به وجود آورده و از این پس هم به وجود خواهند آورد. این نوع چالش‌ها چالش‌های وارداتی است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دومین چالش را درون‌جوش و مربوط به داخل کشور دانست و گفت: به نظر بنده بزرگترین چالش داخلی ما چالش مدیریت است. ما هنوز به یک جمع‌بندی بین خودمان نرسیده‌ایم که یک مدیر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. مثلاً خود ما که پیگیر امور مردم هستیم در خیلی از موارد می‌بینیم که اگر ما ورود نکنیم، حتی کوچک‌ترین کارهای مردم راه نمی‌افتد. اصلاً یکی از علت‌هایی که می‌بینید مجلس ما آن کارهایی را که باید و شاید انجام نمی‌دهد، این است که نمایندگان به نوعی کار دولت‌ها را پیگیری می‌کنند و یک بی‌انضباطی خاصی در ادارات ما هست. مدیریت‌ها بسیار بسیار ضعیف است.

حاتمیان با قرائت یک مصرع شعر از سنایی «هر خسی از رنگ گفتاری بدین ره کی رسد؟» خاطرنشان کرد: هر کسی که ادعای مدیریت بکند و برای خود رزومه درست کند، مدیر نیست. من دومین چالش را مدیریت می‌دانم. حتی خطرات این چالش را از چالش‌های وارداتی جدی‌تر می‌دانم.

حاتمیان در پاسخ به این پرسش که بزرگترین دستاوردی که تا اینجا داشته‌ایم، چه بوده است؟ اظهار کرد: ما دستاورد زیاد داشته‌ایم. در شرایطی که استکبار تلاش می‌کند ما را به زانو درآورد، ما بسیار مقاومت کرده‌ایم. نمونه بارز آن جنگ و تحریم‌های ناجوانمردانه تحمیلی است. آنها مجلس را فاسد و رئیس جمهور را ناکارآمد جلوه می‌دهند. اما مردم آگاهند و خوب و بد را تشخیص می‌دهند. اینکه ما توانسته‌ایم توطئه‌های آنها را خنثی کنیم، دستاورد قابل توجهی است. ما در تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم اما نخبگان و دانشمندان را قدر ندانسته‌ایم. ما همیشه فرع را بر اصل ترجیح داده‌ایم.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت