13:30 1403/04/06

نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی

no-photos

هیات پارلمانی ایران با هدف شرکت در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجالس آسیایی و کار گروه تشکیل پارلمان آسیا به بانکوک سفر کرد.

به گزارش ایلنا، نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی در روز‌های ۲۵-۲۴ بهمن ماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان از جمله سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به عنوان رئیس مجمع پارلمانی آسیا، محسن کوهکن ریزی و هاجر چنارانی از اعضای گروه APA مجلس شورای اسلامی به عنوان هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، در نشست فوق حضور می‌یابند.

در این نشست قرار است قطعنامه‌های تقویت تنوع فرهنگی و حفاظت از میراث فرهنگی در آسیا، همگرایی آسیا از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری در زمینه مساوات بهداشتی در آسیا، صیانت و ترویج حقوق کارگران مهاجر در آسیا، نمایندگان پارلمان‌های آسیایی علیه فساد، نمایندگان زن پارلمان‌های آسیایی عضو APA، تقویت گفتگو در میان پیروان ادیان مختلف و همگرایی و هماهنگی و هماهنگی در بین مذاهب جهان، همکاری حقوقی و قانونی در زمینه مبارزه با قاچاق اقلام فرهنگی در آسیا، همکاری مؤثر در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در آسیا و کمک‌های بشردوستانه به سوریه، عراق، یمن و میانمار در آستانه فاجعه انسانی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت و همینطور در کار گروه تشکیل پارلمان آسیایی کشور‌های شرکت کننده مواضع کشور‌های خود را بیان خواهند نمود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت