4:08 1403/04/09

ساماندهی سفرهای داخلی با نمایشگاه گردشگری

no-photos

تهران – ایرنا – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،گفت: توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و ساماندهی آن از مهمترین اهداف دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ولی تیموری روز سه شنبه در آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با تشریح جزئیات و روند برگزاری این نمایشگاه ، گفت: براساس سیاست و شعار سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، بیشترین تمرکز برای سفر به روستاها، شهرهای کوچک و استان های کمتر شناخته‌شده است.
** یکصد برنامه جانبی بر مبنای توسعه گردشگری دیجیتال
وی گفت: شعار امسال سازمان جهانی گردشگری مبنی بر توسعه گردشگری دیجیتال است از این رو یکصد برنامه جانبی با محوریت تعامل با فعالان گردشگری برگزار می شود.
وی افزود: قرار بر این شده است که تمام غرفه های استانی بتوانند با نرم افرازها سفر، به بازدیدکنندگان خدمات سفر ارائه کنند.
** تهیه بسته سفرهای نوروزی با نمایشگاه گردشگری
معاون گردشگری کشور با اشاره به حضور ۶۶۰ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی در حوزه گردشگری افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای مردم به منظور تهیه و مشخص شدن بسته سفرهای نوروزی آنها خواهد بود.
* دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران
به گزارش ایرنا ، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران روز سه‌شنبه با حضور ۱۲ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد.
در آیین افتتاح این نمایشگاه علاوه بر مونسان، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری حضور داشتند.
این نمایشگاه که امروز افتتاح شد و تا روز ۲۶ بهمن در نمایشگاه دائمی تهران ادامه خواهد داشت و ۶۶۰ شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.
بسته‌های سفر برای استانهای کمتر شناخته شده، یکی از محورهای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران و صنایع وابسته تهران است که در این رابطه یک‌صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می آید.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه های دائمی تهران پذیرای حضور بازدیدکنندگان و علاقه مندان به سفر است.
فراهنگ ** ۳۳۷۷ ** ۱۳۵۵ **
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت