1:19 1403/04/09

برای مقابله با ناهنجاری های ورزشی جدی هستیم

no-photos

شهرکرد- ایرنا- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: عزم این وزارتخانه برای مقابله با ناهنجاری ها در مسابقات ورزشی جدی است.

عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در پاسخ به این سوال که این روزها روی سکوی ورزشگاه تعدادی تماشاگرنما اقدام به تخریب چهره ورزش می کنند، افزود: انتظار وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی نیز رویکرد ایجابی و فرهنگسازی در این خصوص است و در رسیدگی به جرایم و برخوردهای انضباطی بدون اغماض عمل کنند.
وی تاکید کرد: گاهی در برخی رشته ها ناهنجاری هایی وجود دارد که فضای ورزش را خدشه دار می کند که رفع این معضل نیازمند فرهنگ سازی است و برخورد انضباطی و فرهنگ سازی را باید در مساله ناهنجاری های ورزشی با هم در نظر گرفت.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:
برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسبی برای رویدادهای ورزشی باید مد نظر باشد و این مساله به صورت جدی در فدراسیون های ورزشی دنبال می شود.
احمدی یادآور شد: برخوردهای سلبی با بی انضباطی در ورزش باید انجام شود و هرکسی حریم ورزش را رعایت نکند و در محیط ورزشی بی احترامی کند باید با ابزارهای انضباطی با او برخورد شود.
وی در خصوص ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش ایران نیز گفت: در حوزه پهلوانی، کارهای زیادی در کشور شده و افتخارات فراوانی ورزش ایران در این بخش کسب کرده است.
احمدی تصریح کرد: در بخش عمده ای از رشته های ورزشی کشور و رخدادهای ورزشی، اصول و منش پهلوانی رعایت می شود و قهرمانان ورزشی روحیه پهلوانی دارند.
بگفته وی، همین که ورزشکاران و قهرمانان ورزشی ایران از مسابقه دادن با ورزشکاران رژیم اشغالگر اسرائیل خودداری می کنند و در میادین ورزشی مروج ارزش های اسلامی هستند، یک منش و نشانه پهلوانی است.
احمدی در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز اظهار داشت: سند توسعه ورزش همگانی ایران از سوی وزارت ورزش و جوانان تدوین شده است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد این وزارتخانه استفاده از ظرفیت های موجود در کشور برای توسعه ورزش همگانی است و در این زمینه هم افزایی و همکاری دستگاه های مرتبط بیشتر می شود.
به گزارش ایرنا، با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان ۴۰ خانه ورزش روستایی و ۳ طرح عمرانی ورزشی بهره برداری شد. همچنین عملیات اجرایی خوابگاه کمپ ووشو چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
۲۰۹۷/۶۰۲۱
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت