21:45 1403/04/07

امکان استفاده از تسهیلات شهرداری برای دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی

no-photos

تفاهم‌نامه فرهنگی هنری بین معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر کدخدازاده، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد، با ابراز خرسندی از آغاز همکاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: آشنایی دانشجویان با فرهنگ و تمدن ایران یکی از اهداف ما در مجموعه دانشگاه است.

وی اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک، امیدواریم اتفاقات و رویدادهای مهم فرهنگی و علمی در جامعه مخاطبان رخ دهد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم از توان فکری، تجربی، پژوهشی و آموزشی یکدیگر بهره‌مند شویم تا با همکاری‌های مشترک در رشد فضای آموزشی و علمی دانشجویان تأثیر محسوسی ایجاد شود.

مهندس اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز امضای تفاهم‌نامه با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاشتن و هم‌افزایی دانش و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌ها دانست و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف افزایش تأثیرگذاری و جریان‌سازی در جامعه هدف مخاطبان امضا شده است.

وی افزود: در این همکاری اطلاعات فرهنگی و هنری تبادل می‌شود و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن در انجام پروژه‌های مشترک به اشتراک گذاشته می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تصریح کرد: با شروع همکاری، سازمان فرهنگی هنری تسهیلاتی را برای دانشجویان در نظر می‌گیرد تا بتوانند با تخفیف از امکانات فرهنگی، هنری و تفریحی سازمان فرهنگی هنری استفاده کنند.

مهندس اوحدی از راه‌اندازی تورهای تهران‌گردی و بازدید از خانه موزه‌های مشاهیر در راستای این همکاری خبر داد و گفت: دستاوردهای این همکاری علاوه بر دانشجویان برای اساتید و مسئولان این دانشگاه نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت