6:31 1403/04/06

کودک چهار ساله در رودخانه کاجو قصرقند غرق شد

no-photos

زاهدان – ایرنا – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: دختر چهار ساله روستای جنگل بخش مرکزی قصرقند امروز(چهارشنبه) در رودخانه کاجو این شهرستان غرق شد.

حسن مصفا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کودک که برای بازی به حاشیه رودخانه رفته بود براثر لغزندگی در آب خروشان این رودخانه افتاده و غرق شده است.
وی ادامه داد: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز این حادثه به نیروهای هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۱۵ نفر نیروی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون جسد این کودک پیدا نشده است و تلاش گروه های امدادی این جمعیت در این رابطه با قوت ادامه دارد.
مصفا بیان کرد: این دومین حادثه غرق شدگی در شبانه روز گذشته در سیستان و بلوچستان است که براثر بی احتیاطی افراد رخ داده است.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده از ایستگاه های بارانسنجی سراسر استان بیشترین میزان بارندگی با ۱۰۷ میلیمتر از ایستگاه باران سنجی بزمان گزارش شده است.
محمود دیانتی افزود: بعد از بزمان بیشترین میزان بارندگی به ایستگاه های فنوج و چاه کمال خاش به ترتیب با ۵۵ و ۴۰ میلی متر باران اختصاص یافت.
به گزارش ایرنا فعالیت این سامانه بارشی سبب طغیان رودخانه های محلی و آبگرفتگی معابر شد به طوری که روز گذشته برخی راه های ارتباطی جنوب استان بسته شد.
امروز نیز مدارس پیش دبستانی و دبستان نوک آباد خاش و تمام مقاطع تحصیلی دهستان های تابعه این بخش برای جلوگیری از حوادث احتمالی تعطیل شده است.
قصرقند در شمال شهرستان چابهار در ارتفاع ۴۵۰ متری از سطح دریا و فاصله ۵۵۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
۷۳۱۶ **۶۰۸۱
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت