14:19 1403/04/06

افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی کشتی

no-photos

تهران – ایرنا – اتحادیه جهانی حدود یک ماه پس از کاهش تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی از ۸ به ۵ تیم، با تغییر تصمیم خود اعلام کرد که این مسابقات همانند گذشته با حضور هشت تیم برتر پیکارهای جهانی برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در حالی که پیش از این با تصمیم کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی در بلگراد صربستان قرار بود جام جهانی کشتی آزاد، فرنگی و زنان با شرکت ۵ تیم برتر دنیا و یک تیم منتخب جهان برگزار شود اما هیأت اجرایی اتحادیه جهانی با رد این تصمیم کمیسیون فنی اعلام کرد، جام های جهانی همچنان با حضور ۸ کشور برگزار می شود.
همچنین از این پس در سیستم قرعه کشی جام های جهانی، تیم اول مسابقات جهانی سال قبل به همراه تیم های چهارم، پنجم و هشتم در گروه اول و تیم های دوم، سوم، ششم و هفتم مسابقات جهانی نیز در گروه دوم قرار می گیرند.
جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفند در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می شود که تیم ایران با تیم های آمریکا، گرجستان و مغولستان هم گروه شد و در دیگر گروه مسابقات تیم های روسیه، کوبا، ژاپن و ترکیه حضور دارند.
طبق برنامه مسابقات ایران در این رقابت ها ابتدا با تیم مغولستان مسابقه می دهد و سپس به ترتیب مقابل تیم های آمریکا و گرجستان به میدان می رود.
ورزشی**۱۰۶۷**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت