6:16 1403/04/03

چهار تن از هواداران افراطی آژاکس بازداشت شدند

no-photos

تهران- ایرنا- براساس اعلام پلیس هلند، چهار تن از هواداران افراطی تیم آژاکس به دلیل براه انداختن آتش بازی و ایجاد سر و صدا در نزدیکی هتل محل اقامت تیم رئال مادرید، بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: گروهی از هواداران افراطی آژاکس با هدف ایجاد مزاحمت برای تیم میهمان و حصول اطمینان از اینکه بازیکنان این تیم برای بازی امشب در لیگ قهرمانان اروپا، خسته پا به میدان نبرد بگذارند، جو پر تنشی را در اطراف هتل این تیم ایجاد کردند.
با توجه به اینکه این هواداران از محل دقیق هتل اقامت رئالی ها مطلع نبودند در اطراف منطقه «دی پیپ» آمستردام شروع به ایجاد سر و صدا کردند تا کمترین زمان استراحت را مابین ساعات ۲:۳۰ تا ۴ صبح امروز برای کهکشانی ها ایجاد کنند.
براین اساس، چهار نفر از اغتشاش گران بازداشت شده اند، اتفاقی که انعکاس همان رخدادی است که سال گذشته برای هواداران باشگاه پاری سن ژرمن به وقوع پیوست با این تفاوت که آنها پیش از بازی مذکور، هتل محل اقامت رئالی ها را به نوعی محاصره کرده بودند.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۱۸
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت