6:59 1403/04/03

اقامه نماز به وضع مطلوب نرسیده است

no-photos

مشهد – ایرنا – رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: وضعیت اقامه نماز نسبت به زمان طاغوت بهتر شده اما به وضعیت مطلوب نرسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از مدیران برتر خراسان رضوی در زمینه اقامه نماز در مشهد افزود: کشور ما باید در ارتباط هر چه بیشتر با خدا باشد و گرنه مترو، فرودگاه، اتوبان و انرژی هسته ای را دیگر کشورها هم دارند.
وی با بیان اینکه به گفته یکی از مسئولان سابق بنیاد شهید بیش از ۹۵ درصد جوانان جبهه از بچه های مسجدی بودند اظهار داشت: از پای کامپیوتر، فرهنگسرا، موسیقی، تواشیح و کارهای فرهنگی پلاستیکی کسی به جبهه نرفت و بچه های مسجدی بودند که در جبهه حضور یافتند.
وی گفت: در دستگاههای اجرایی هم نباید فقط به اقامه نماز کارکنان در اداره راضی باشیم، اصل بر این است که یک کارمند در نماز مغرب مسجد محل خود هم شرکت کند و با حضور خود مسجد محله را رونق دهد.
رئیس ستاد اقامه نماز افزود: در ارزیابی برنامه های خود باید ببینیم در دانشگاه یا محله چه تعداد از افرادی که اهل نماز نبوده اند نماز خوان شده اند و گرنه اینکه فردی در پیش از ورود به دانشگاه هم نماز بخواند و در دانشگاه نیز به مسجد برود کار مهمی انجام نداده ایم.
وی اظهار داشت: در همه کشورها به جز جمهوری اسلامی ایران طاغوت حکمرفاست و ما هر چه داریم از اسلام و انقلاب است و باید شکرگزار این نعمت باشیم.
در این مراسم از مدیران دستگاههای اجرایی خراسان رضوی که پارسال در زمینه اقامه نماز کارکنان موفق عمل کرده اند، قدردانی شد.
همچنین از برگزیدگان فراخوان اجلاس سراسری نماز، مسابقه کتابخوانی دعوت و مسابقه رادیویی ساجدان عاشق خراسان رضوی نیز قدردانی گردید.
۷۵۰۷ / ۶۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت