23:37 1403/04/01

واکنش ایران به بستن کنسولگری آمریکا در بصره

صافی – سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: اتهامات و توجیهات مطرح شده توسط آمریکایی ها برای بستن سرکنسولگری خود در بصره مردود، مذموم و محکوم است.
no-photos

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهای مطرح شده توسط آمریکایی ها در توجیه تعطیلی سرکنسولگری آن کشور در بصره را ناموجه، بی مورد و فرافکنی آشکار خواند و اظهار داشت:

جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعرض به دیپلمات ها و اماکن دیپلماتیک را محکوم می کند و توجیه مضحک بسته شدن سرکنسولگری آمریکا در بصره که در پی روزها و هفته ها تبلیغات و پیشگویی و ایراد اتهامات واهی به ایران و نیروهای عراقی انجام شد را فراری به جلو و اقدامی فرافکنانه و مشکوک می داند.

قاسمی افزود: اگرچه شواهد و قراین متعددی از دخالت پیدا و پنهان عوامل خارجی در حمله وحشیانه به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره وجود دارد، اما توجیهات کودکانه مقامات آمریکایی برای ماجراجویی و القاء ناامنی در عراق و فشار به دولت این کشور در پس این نمایش بخوبی عیان بوده که البته اقدامی مذموم و کاملا محکوم است.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت