21:28 1403/04/07

ورزش با برنامه استراتژیک در دهه پنجم مسیر رشد را ادامه می‎دهد

no-photos

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که ورزش ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید مسیر رشد و پیشرفت خود را با تکیه بر برنامه‎ای استراتژیک دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری در جریان نشست فدراسیون های ورزشی گفت: ما نیازمند هستیم که در دهه پنجم انقلاب اسلامی با گفتمان جدیدی با جامعه و دنیا سخن بگوئیم و استراتژی و سیاست جدیدی در داخل کشور ، منطقه و دنیا داشته باشیم.

وی مشکل اصلی چهار دهه انقلاب اسلامی را عدم توسعه انسانی دانست و ادامه داد: در این دهه باید ایران را با شاخصه تمدنی، فرهنگی ، ورزشی به دنیا معرفی کنیم که دست یافتنی است.

صالحی امیری به تمدن های مختلف نقاط ایران اشاره و تصریح کرد: معرفی ایران با شاخصه های تمدنی، فرهنگی و ورزشی به دنیا قابل دست یافتن است. برای این مهم نیازمند توسعه انسانی هستیم و برای تحقق این مهم نیازمند انسان های توسعه یافته هستیم. انسان توسعه یافته نیز از آگاهی و خلاقیت برخوردار بوده و دارای تعقل و تدبر است، انسانی است که منافع ملی را بر منفعت فردی ترجیح می دهد و به اصل گفتگو و سازگاری اجتماعی اهمیت می دهد و در فرایند تحولات هم تاثیر گذار است، همچنین انسان توسعه یافته ورزش می کند و از سلامتی برخوردار است و به نشاط اجتماعی و ورزش قهرمانی به عنوان محور غرور ملی توجه ویژه دارد.

صالحی امیری انسان توسعه یافته را اخلاق مدار دانست و با بیان اینکه نقد پذیر است از افراط و تفریط پرهیز می کند و به قانون و محیط زیست توجه ویژه ای می کند.

رئیس کمیته ملی المپیک انسان توسعه یافته را اعتدال گرا دانست و تاکید کرد: انسان توسعه یافته همدلی و همنوایی دارد طوریکه در زلزله استان کرمانشاه هم دیدیم که وقتی آنجا لرزید، انسان ها هم لرزیدند و به کمک شتافتند.

صالحی امیری عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: ورزش برای توسعه نیازمند مدیران توسعه یافته است و در این بین نیاز داریم که ورزش را به عنوان نیاز ملی تبلیغ کنیم و برای این نیاز ملی باید برنامه ملی تدوین کنیم و به این منظور باید رویکرد استراتژیک داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک لزوم برنامه استراتژیک در دهه پنجم را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: با برنامه استراتژیک می توانیم مسیر جدیدی را در توسعه ورزش داشته باشیم.

صالحی امیری در پایان فدراسیون ها را به همکاری با موزه ملی ورزش فرا خواند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت