9:50 1403/04/06

خانه سینما، حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد

no-photos

خانه سینما در پیامی، حمله انتحاری و تروریستی به اتوبوس نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی خانه سینما، با انتشار متنی و با اشاره به نمایش دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «ماجرای نیمروز: رد خون»، حمله تروریستی دیروز در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

در این متن آمده است: «هنوز چند روزی از پایان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با درخشش دو اثر ارزشمند در نمایش نفاق و انحراف نمی‌گذرد که بار دیگر با یکی از وحشیانه‌ترین رخدادهای تروریستی جهان به دست دشمنان قسم خورده ایران اسلامی روبرو شدیم و تعدادی از هموطنان و جوانان مظلوم و خدمتگزار کشورمان را که حفاظت از ناموس و جان و مال مردم سرزمین‌مان را به عهده دارند با دستان ناپاک دژخیمان و سفاکان پلید این روزگار از دست دادیم.

خانه سینما به نمایندگی از جامعه اصناف سینمایی کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام وحشیانه و تروریستی به خانواده شهیدان عزیزمان تسلیت گفته و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای شهدای عزیز علو درجات آرزو می‌کند.»

۵۷۵۷

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت