4:13 1403/04/08

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از خودروسازی/دستگاه ها اطلاعات صحیح دهند

no-photos

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی آخرین وضعیت رسیدگی به این تحقیق و تفحص را تشریح کرد.

محمدرضا نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی، گفت: از آنجایی که برای تحقیق و تفحص، تعریف و چارچوب خاصی مدون نشده است، ما در وهله اول چارچوب نظری و طرح مفهومی کار را تهیه و جمع‌بندی و نظر بخش‌هایی چون مرکز پژوهش‌های مجلس را هم در این باره اتخاذ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در حال جمع‌آوری اطلاعات از همه دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با صنعت خودرو است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی با اشاره به اینکه ما سوالات و ابهامات خود درباره این موضوع را برای دستگاه‌های مرتبط ارسال کرده و منتظر پاسخ آنان هستیم، تصریح کرد: انتظارمان این است که دستگاه‌های ذیربط همکاری‌های لازم را با اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی داشته باشند و اطلاعات لازم را در نهایت صحت، دقت و امانت‌داری برای ما ارسال کنند.

نجفی افزود: البته ما در راستای اقدامات نظارتی خود حتماً افرادی را به دستگاه‌های مذکور می‌فرستیم تا اطلاعات واصله را اعتبارسنجی کنند و سپس مبتنی بر آن اطلاعات، گزارش خود را تدوین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این تحقیق و تفحص بسیار گسترده و پیچیده است، اظهار داشت: ما به دنبال کشف و شناسایی فرآیندهای معیوب و نارسا در فرآیندهای تولید و واردات خودرو، فروش و خدمات پس از فروش هستیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی خاطرنشان کرد: این تحقیق و تفحص قطعا به نفع صنایع خودروسازی کشور خواهد بود و منجر به تهیه چارچوب‌های اصلی طرح تحول صنعت خودرو می‌شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت