5:29 1403/04/06

خوش خبر دوباره سرپرست تیم ملی والیبال شد

no-photos

تهران- ایرنا- سرپرست تیم ملی والیبال ایران که چند ماه قبل از سوی رئیس پیشین فدراسیون از سمت خود برکنار شده بود، با حکم سرپرست جدید این فدراسیون، به پست خود بازگشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، امیر خوش‌خبر بیش از ۱۰ سال وظیفه سرپرستی تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشت و در این مدت با مربیانی همچون زوران گائیچ، حسین معدنی، خولیو ولاسکو، اسلوبودان کواچ، رائول لوزانو و ایگور کولاکوویچ کار کرد.
خوش‌خبر که کارمند وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود و در این سال‌ها به عنوان مامور در فدراسیون والیبال خدمت می‌کرد، پس از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸، با تصمیم احمد ضیایی رئیس وقت فدراسیون، از سرپرستی تیم ملی برکنار شد.
با اجرای قانوان منع به کارگیری بازنشستگان، ضیایی فدراسیون والیبال را ترک کرد و افشین داوری سرپرست این فدراسیون شد. داوری پس از حضور در فدراسیون جلسه‌ای با ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی برگزار کرد.
این مربی مونته‌نگرویی در نشست خبری خود که پس از جلسه با داوری برگزار شد، اعلام کرد که از سرپرست فدراسیون خواسته خوش‌خبر را به سمت خود بازگرداند.
امروز سرانجام فدراسیون والیبال اعلام کرد که خوش‌خبر تا پایان سال ۱۳۹۹ سرپرست تیم ملی شد.
ورزشی ** ۲۰۲۴**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت