6:14 1403/04/08

نمایشگاه گیفت شو ژاپن با حضور ایران برگزار شد

no-photos

پکن- ایرنا- هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی 'گیفت شو' ژاپن با حضور بیش از دو هزار و ۲۲۶ شرکت و تولید کننده از ۴۴ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار روز در توکیو برگزار شد.

به گزارش روز شنبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، این نمایشگاه که همه ساله در دو نوبت میزبان تولید کنندگان، صادرکنندگان و تجار فعال در زمینه انواع کالاهای هنری، لوازم منزل و بهداشتی است از ۲۳ تا ۲۶ بهمن دایر بود.
در این نمایشگاه هنرمندان ایرانی از استان های تهران، مازندران، اصفهان، خوزستان و گلستان با حمایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در قالب ۶ غرفه آثار نفیسی از هنر گلیم، خاتم، میناکاری و قلم زنی را به نمایش گذاشتند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن نیز از نمایشگاه 'گیفت شو' توکیو بازدید کرد و مورد استقبال 'شونیا کن' مدیرکل نمایشگاه بیگ سایت توکیو قرار گرفت.
مرتضی رحمانی موحد ضمن بازدید از نمایشگاه و آثار هنرمندان ایرانی، چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن، چالش ها، موانع و ظرفیت های موجود را با حضور هنرمندان و فعالان اقتصادی ایرانی مقیم ژاپن مورد بحث و بررسی قرار داد.
**آساق**۱۹۰۴**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت