14:24 1403/04/02

آزادکار نامدار روسی: انتقام از حریف آمریکایی اهمیت زیادی داشت

no-photos

تهران – ایرنا – دارنده سه مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان و طلای بازی های المپیک از روسیه با اشاره به انتقام از «کایل اسنایدر» آمریکایی در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم پیکارهای جهانی ۲۰۱۸ مجارستان گفت: این انتقام برای طرفدارانم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

به گزارش ایرنا، «کایل اسنایدر» آمریکایی و «عبدالرشید سعدالله یف» از روسیه به ترتیب در وزن های ۹۷ و ۸۶ در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا دست یافتند. بعد از آن سعدالله یف که به تانک روس شهرت دارد با تغییر وزن به ۹۷ کیلوگرم به یکی از حریفان جدی اسنایدر تبدیل شد.
اسنایدر که همواره در صفحه مجازی خود برای حریفان جهانی از جمله سعدالله یف و حتی رضا یزدانی کری می خواند در فینال پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۷ پاریس با شکست سعدالله یف، خود را به عنوان مطرح ترین آزادکار جهان معرفی کرد. اما فینال پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۸ مجارستان برای اسنایدر سرنوشت دیگری را رقم زد و این مرتبه این سعدالله یف روس بود که در کمتر از یک دقیقه حریف آمریکایی را با ضربه فنی شکست داد و او را تحقیر کرد.
اما این آخر ماجرا نبود و بعد از آن اسنایدر دوباره در فضای مجازی منتظر کشتی سوم (راند سوم) از مبارزات خود با سعدالله یف بود و حتی دو هفته پیش نیز در جام یاریگین روسیه نیز حضور یافت اما سعدالله یف در این تورنمنت حضور پیدا نکرد. حال همگی منتظر مبارزه سوم این دو آزادکار نامدار جهان در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ قزاقستان هستند.
سعدالله یف روسی گفت: این «جامبولات تدیف» سرمربی تیم است که در مورد برنامه های بعدی من تصمیم گیری می کند، اما فکر می کنم آغاز برنامه های جدی من از رقابت های جام جهانی سال ۲۰۱۹ میلادی در یاکوتسک خواهد بود.
وی ادامه داد: بعد از چند هفته استراحت و در کنار خانواده بودن، تمرینات خود را برای جام یاریگین شروع کردم اما کادر فنی من را از شرکت در این مسابقات معاف کرد و در حال حاضر تشنه مبارزه هستم.
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: مهمترین مدال من مدال طلای رقابت های جهانی بوداپست است. تدیف در این مسابقات همواره به من می گفت، شما باید برنده شوید من همانجا متوجه شدم که این پیروزی چقدر برای کشور من مهم بود و گرفتن انتقام از اسنایدر برای طرفداران من اهمیت بالایی داشت.
وی تأکید کرد: دوران زندگی قهرمانی بسیار کوتاه است و باید تا زمانی که قدرت دارید بهترین تمرینات را برای کسب بهترین نتیجه انجام دهید، در غیر اینصورت پشیمان خواهید شد.
سعداله یف خاطرنشان کرد: ما دو مسابقه قهرمانی اروپا و بازی های اروپایی را پیش رو داریم اما وظیفه فعلی ما با توجه به تأکید کادر فنی موفقیت در رقابت های جام جهانی یاکوتسک است.
وی در مورد دیدار ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با کشتی گیران در سوچی گفت: قرار بود این دیدار در پاییز و پس از رقابت های جهانی برگزار شود اما با توجه به فشردگی برنامه های پوتین این امر میسر نشد و جلسه به تعویق افتاد. پس از نتیجه فوق العاده در مجارستان صحبت شد که به کشتی گیران و مربیان جایزه اهداء شود و ما در این دیدار این موضوع را یادآوری کردیم.
سعداله یف خاطرنشان کرد: درحال حاضر در شرایط وزنی خوبی هستم و آمادگی خوبی دارم و از سوی دیگر برنامه های تمرینی ام به شکل مناسبی دنبال می شود.
ورزشی**۱۰۶۷**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت