5:01 1403/04/03

سایپا: روزانه ۲۰۶۲ خودرو تولید و به بازار عرضه می شود

no-photos

تهران-ایرنا- گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: در راستای روند رو به رشد تولید، هفته گذشته به صورت میانگین روزانه ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودرو تولید و به بازارعرضه شده و این روند ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازگروه خودروسازی سایپا، این خودروساز در هفته منتهی به ۲۶ بهمن ماه امسال به صورت میانگین ۲۰۶۲ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد نسبت به هفته پیش از آن ۴۵ درصد رشد نشان می دهد و نسبت به هفته اول بهمن ماه نیز ۹۰ درصد رشد داشته است.
براساس این گزارش سایپا، افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار، در دستور کار همه شرکت‌های تابعه قرار گرفته است؛ براین اساس هفته گذشته تیراژ تولید گروه سایپا که بسیار کاهش یافته بود، به بیش از ۲ هزار دستگاه رسید که رکوردی در تولید ۶ ماهه این شرکت محسوب می‌شود.
این گزارش افزوده است: این افزایش تولید با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری شرکت‌های قطعه‌سازی صورت گرفته و تداوم این حمایت ها موجب ادامه روند افزایشی تولید خواهد شد و در نتیجه بخش زیادی از خودروهای ثبت نامی تحویل خریداران شده که باعث ایجاد تعادل قیمت در بازار می شود.
به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته قیمت انواع خودرو رشد فزاینده ای را تجربه کرد که دست اندرکاران بازار، محدودیت در عرضه خودرو از سوی خودروسازان، بازگشت دلالان و واسطه ها به بازار و نبود نظارت از سوی دستگاه های متولی را سه عامل اصلی آن عنوان کردند.
دیروز نیز «مصطفی خان کرمی» معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد، میزان تعهدهای معوق این شرکت با تحویل روزانه بیش از یکهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تا پایان سال کاهش خواهد یافت.
از آغاز امسال تا پایان دی ماه ۸۱۲ هزار و ۹۷۹ دستگاه انوع خودرو در کشور تولید شد که در همسنجی با پارسال ۳۵.۴ درصد کاهش نشان می دهد.
اقتصام**۲۰۷۸** ۲۰۲۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت