3:16 1403/04/08

روبن: «آنفیلد» بدشگون ترین ورزشگاه دنیا است

no-photos

تهران- ایرنا- در آستانه نبرد بایرن مونیخ و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، «آرین روبن» ستاره باواریایی ها که خاطرات خوشایندی از تقابل خارج از خانه با قرمزها ندارد، آنفیلد را «بدترین و بدشگون ترین ورزشگاه» جهان توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز یکشنبه نوشت: مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا برای تقابل در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه پیش رو در آنفیلد به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها و صدرنشین کنونی لیگ برتر جزیره خواهد رفت.
این در حالی است که روبن که بایرن را در انتهای فصل جاری ترک می کند، از دوران حضور در چلسی و پیکار با لیورپول در آنفیلد خاطرات خوشایندی ندارد؛ آبی های لندن در نیمه نهایی فصل ۲۰۰۴ – ۲۰۰۵ لیگ قهرمانان با پذیرفتن شکست یک بر صفر در مجموع ۲ بازی، توسط قرمزها از گردونه رقابت ها حذف شدند؛ این در حالی است که روبن و یارانش در فصل ۲۰۰۶ – ۲۰۰۷ در همان مرحله و این بار در ضربات پنالتی مغلوب لیورپولی ها شدند.
هافبک هلندی بایرن در این باره اظهار داشت: اگر از من بپرسید که کدام ورزشگاه بدترین ورزشگاه جهان است، پاسخ من آنفیلد خواهد بود؛ همیشه یک حریف خوب و یک حریف ناخوشایند وجود دارد.
روبن در ادامه با به یادآوردن خاطرات شکست مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، تاکید کرد: در آن دوران، لیورپول به معنای واقعی کلمه، تیم مدعی قهرمانی بود و اوضاع در جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس هم به همین شکل بود؛ آنها در بازی های حذفی به هر شکل ممکن پیروز می شدند البته این داستان در مورد تمام فصل صدق نمی کرد و شاید همین موضوع بزرگ ترین مزیت آنها بود؛ به عبارت دیگر آن ها در زمان مناسب در موقعیت مناسب حضور داشتند؛ اما در حال حاضر فکر می کنم اوضاع تغییر کرده و لیورپول پیشرفت واقعا خوبی داشته و سرمربی آنها کار بزرگی انجام داده است؛ سال گذشته آنها به طور همزمان به فینال لیگ قهرمانان راه یافته و در عین حال صدرنشین لیگ انگلیس بودند؛ از آخرین زمانی که آنها لیگ برتر جزیره را فتح کرده اند مدت زیادی می گذرد و شاید این قهرمانی تنها رویای آنها باشد.
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت