11:40 1403/04/06

شکوفایی اقتصادی با اجرای حمایت از کالای ایرانی در مدارس

no-photos

تهران-ایرنا- قائم‌مقام وزیر و رییس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورش گفت: نقش دانش آموزان در شکوفایی اقتصاد متمایز است.

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، امیرعلی نعمت الهی در نشست ویژه نمایشگاه دستاوردهای هنرستان‌های شهرستان‌های تهران با عنوان دستاوردهای بزرگ دستان کوچک، که در سالن آیت اله هاشمی رفسنجانی اداره کل شهرستان‌های تهران برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات خوبی در ماه‌های اخیر در حوزه اقتصاد آموزش‌وپرورش صورت گرفته است که می‌تواند منشأ خوبی برای اقتصاد کشور باشد.
وی با اشاره به نقش معلمان و دانش آموزان در اقتصاد و در حمایت از تولید داخلی گفت: آموزش توأم بامهارت آموزی در آموزش‌وپرورش موردتوجه ویژه‌ای قرارگرفته است و تلاش شده تا دانش آموزان به این سمت بروند.
نعمت الهی با اشاره به اجرای طرح بازی و یادگیری در بیش از ۱۰۰۰مدرسه در کشور گفت: یادگیری همراه با بازی می‌تواند به بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادها منجر شود.
قائم‌مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش تصریح کرد: با اجرای سیاست حمایت از کالای ایرانی در مدارس می‌توانیم نقش دانش آموزان را در شکوفایی اقتصادی تقویت کنیم.
وی افزود: برای اجرایی شدن سند توسعه ملی باید تلاش کنیم، شاید مشکلات امروزی ما ناشی از نبود چنین اسنادی درگذشته بوده است.
نعمت الهی با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: کمیته تبیین و اجرای مطالب مربوط به آموزش‌وپرورش امروز تشکیل و اولین جلسه خود را در این زمینه برگزار می‌کند.
شایان‌ذکر است، در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تهران منعقد و به امضا رسید.
علمی**۹۲۹۴**۱۴۴۰
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت