23:52 1403/04/01

دومین کنفرانس بین المللی طراحی برگزار می شود

no-photos

ران- ایرنا- دومین کنفرانس بین المللی طراحی با ارائه دستاوردهای علمی نوین در حوزه معماری، تلفیق علم و هنر با طراحی، به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) روزهای یکم و اسفند امسال برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه الزهرا (س)، دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی طراحی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این کنفرانس تبدیل نادیدنی ها به دیدنی ها در عرصه غیرمادی است، به این معنا که تبدیل فرآیندهای آماده سازی غیرقابل رویت در طراحی که پیش از تولید ساختمان های جدید و محصولات و ترکیبات صنعتی قرار دارند، به پدیده های قابل رویت و درک است.
مرضیه اله دادی با اشاره به این که این کنفرانس اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: این برنامه به همت دانشکده هنر دانشگاه الزهرا و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته و موسسه هنری آفاق انجام می شود.
دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی طراحی گفت: ارتقاء سطح علمی، تخصصی و فنی معماری و طراحی داخلی و طراحی صنعتی در کشور، معرفی فنون و دستاوردهای علمی نوین در حوزه معماری داخلی و دکوراسیون، آموزش نیروهای متخصص در معماری و طراحی داخلی و طراحی صنعتی، پرورش ایده های نو در زمینه تولید محصولات جدید در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون و تجاری سازی آنها، ایجاد تعامل صحیح و مطلوب مابین جامعه طراحان تجربی و طراحان از اهداف برگزاری این کنفرانس است.
اله دادی افزود: ایجاد تعامل صحیح و مطلوب بین متخصصان و صنعت، بازنگری فرهنگ ایرانی و ایجاد تعامل مطلوب آن با طراحی و ترویج فرهنگ کاربرد معماری و طراحی داخلی و طراحی صنعتی در کشور با توجه به ارزش های اصیل فرهنگی و پتانسیل های اجرایی، بررسی راهکارهای مناسب در طراحی جهت دستیابی به رفاه عمومی و تبیین جایگاه حرفه ای طراحی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
**۸۳۹۸**۱۶۰۱**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت