8:27 1403/04/06

هواشناسی | ادامه بارندگی ها در کشور

no-photos

شدت بارش‌ها در استان گیلان و غرب مازندران است، همچنین موج جنوبی سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان می‌شود.

آفتاب: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در برخی مناطق غرب کشور رگبار پراکنده باران، برخی مناطق شمال غرب بارش خفیف، در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده، شرق سواحل دریای خزر باران و در خراسان شمالی برف و باران و در خراسان رضوی و جنوبی و به طور کلی شرق کشور رگبار پراکنده داریم.
همچنین در استان هرمزگان و تنگه هرمز، شرق خلیج فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: روز دوشنبه در برخی مناطق غرب کشور رگبار باران رخ می دهد و روز سه شنبه در استان اردبیل بارش برق در سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات برف، در استان گلستان باران و برف، در استان خراسان شمالی برف؛ در نیمه شمالی استان خراسان رضوی برف و در استان خراسان جنوبی و برخی مناطق جنوبی خراسان رضوی برف و باران پیش بینی می‌شود که شدت بارش ها در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.
وظیفه تاکید کرد: همچنین روز سه شنبه موجی جنوبی سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در استانهای هرمزگان، استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان می‌شود.
وی یادآور شد: روز چهارشنبه در شمال شرق کشور افت دما رخ می دهد که طی آن دمای هوا حدود ۴ تا ۸ درجه نسبت به روزهای پیش سردتر خواهد شد.
طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.
آسمان تهران امروز صاف گاهی وزش باد پیش بینی شده است./مهر
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت