11:33 1403/04/06

حضور ستارگان کشتی آزاد جهان در جام دانکلوف

no-photos

تهران – ایرنا – حضور ستارگان کشتی آزاد جهان از آمریکا، گرجستان، ایتالیا و ترکیه در رقابت های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان می تواند محک جدی برای ملی پوشان اعزامی ایران در آستانه پیکارهای قهرمانی آسیا باشد.

به گزارش ایرنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف که در طرح رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی قرار دارد روزهای ۹ تا ۱۲ اسفند در شهر روسه کشور بلغارستان برگزار می شود.
در این مسابقات برخلاف اعلام قبلی، تیمی از روسیه حضور نخواهد داشت اما آمریکایی ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در وزن های ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، و ترک ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت.
همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت ها به میدان می روند.
رویارویی رضا یزدانی دارنده چهار مدال طلا و برنز جهان برابر کایل اسنایدر آمریکایی، مصطفی حسین خانی با جردن باروز و پرویز هادی با گنوپتریاشویلی و یا طاها آکگل از مبارزهای جذاب این تورنمنت می تواند باشد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۹ آسیا آماده می کند که روزهای ۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در شهر «شی آن» چین برگزار می شود.
ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد ایران به شرح زیر است:
۶۱ کیلوگرم: حسن رحیمی
۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی
۹۷ کیلوگرم: رضا یزدانی
۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی
همراهان: غلامرضا محمدی (سرمربی)، ابراهیم مهربان و امیر آشوری (مربیان).
ورزشی**۱۰۶۷**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت