4:24 1403/04/06

۴ هزار امدادگر در طرح نوروزی حضور خواهند داشت

no-photos

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از حضور چهار هزار و ۴۵۰ امدادگر و نجاتگر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۸ خبر داد و گفت: این نیروهای امدادی در هزار و ۴۰۰ پایگاه ثابت و سیار مستقر خواهند شد.

مرتضی سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اشاره به اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند امسال آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در اجرا و برگزاری این طرح ملی هزار و ۱۰۰ آمبولانس، ۲۴ فروند بالگرد امداد و نجات، ۴۶۵ دستگاه خودرو نجات، هزار و ۳۵۰ دستگاه خودرو عملیاتی بکارگیری می شوند که نسبت به پارسال پنج درصد افزایش دارد.
وی توضیح داد: علاوه بر این طرح راهنمایی مسافران نوروزی نیز با مشارکت سازمان جوانان این جمعیت اجرا می شود که خدمات فرهنگی، اجتماعی را به مهمانان نوروزی ارائه خواهند کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: طرح ملی امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر امسال با هدف کاهش تلفات و حوادث جاده ای نوروز ۹۸ با گستردگی و تنوع بیشتری در محورهای ارتباطی این استان اجرا خواهد شد.
سلیمی ادامه داد: همچنین با تلاش های انجام شده در توسعه ناوگان امداد و نجات و تجهیز سامانه های نوین امدادی و ارائه آموزش های تخصصی به امدادگران، متوسط زمان حضور امدادگران و نجاتگران هلال احمر در حوادث جاده ای به زیر ۱۰ دقیقه رسیده است.
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: طبق قانون، وظیفه اصلی و ذاتی جمعیت هلال احمر ارائه خدمات متنوع امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری به حادثه دیدگان انواع حوادث و سوانح است که امدادگران و نجاتگران این سازمان با آمادگی کامل به وظایف خود در ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۸ به ارائه خدمات یادشده خواهند پرداخت.
وی از مردم خواست تا در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای، دریایی و کوهستانی با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.
اجتمام**۷۰۲۹*۱۸۳۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت