17:46 1403/04/06

تمایل سفیر کشور بلاروس بر همکاری با ایران در رشته فوتبال

no-photos

تهران – ایرنا – سفیر کشور بلاروس در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال گفت: ۲۶ سال از همکاری و ارتباطات نزدیک دو کشور می گذرد و مایل هستیم این همکاری در حوزه ورزش و به خصوص فوتبال بیشتر شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، «یوری ایوانوویچ لازارچیک» که با همراهی وابسته فرهنگی سفارت بلاروس در فدراسیون فوتبال ایران حضور یافته بود، افزود: دو کشور در حوزه های تجاری، سیاسی، فرهنگی، بازرگانی و ورزشی ارتباطات و همکاری خوبی دارند و در همین راستا مایل هستیم این همکاری در حوزه ورزش به خصوصا فوتبال بیشتر شود.
وی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: دیدارهای تیم ملی مقابل حریفانش را دیدم و باید بگویم ایران در گروه بسیار سختی قرار داشت. البته تیم ایران موفق به صعود به مرحله بعدی نشد ولی با ارائه بازی های بسیار خوب شایستگی هایش را نشان داد.
سفیر کشور بلاروس تصریح کرد: در جام ملت های آسیا نیز شاهد بازی های خوبی از تیم ایران بودیم اما در نهایت قهرمانی به دست نیامد.
در ادامه این نشست «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال درباره تعامل دوجانبه گفت: همکاری دو طرف در زمینه برگزاری اردوها و مسابقات مشترک در رشته فوتبال ساحلی می تواند آغاز خوبی برای گسترش فعالیت های مشترک باشد و امیدواریم همچنان شاهد نزدیک شدن ارتباطات دو کشور در زمینه های مختلف باشیم.
ورزشی**۹۰۲۹**۱۰۶۷**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت