17:08 1403/04/04

عملیات اجرایی احداث راه آهن سیرجان به کرمان آغاز شد

no-photos

کرمان – ایرنا – عملیات اجرایی احداث راه آهن سیرجان به کرمان امروز دوشنبه با حضور معاون وزیر نیرو و جمعی از مسئولان در سیرجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر سیرجان گفت: احداث راه آهن سیرجان به کرمان به عنوان طرحی رفاهی و خدماتی با اعتباری معادل ۸۸۹ میلیارد ریال و با مشارکت ۶۵ درصدی این شرکت و ۳۵ درصدی راه آهن جمهوری اسلامی به مرحله اجرا در آمد.
ناصر تقی زاده افزود: طرح احداث راه آهن سیرجان به کرمان قرار است طی مدت ۳۰ ماه به اتمام برسد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تامین اعتبار این طرح مهم ارتباطی گفت: با ایجاد این خط مهم حمل بار و مسافر نیز به مرکز استان و بالعکس با سهولت و حجم بیشتری انجام می شود.
شهباز حسن پور بر ادامه خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: مردم طی ۴۰ سال گذشته فراز و نشیب و مشکلات را تحمل کردند اما امروز منطقه و کشوری آباد دارند و خدمات انقلاب موجب پیشرفت و اقتدار شده است.
محمدرضا بنی واهب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران اطلس گل گهر که مجری این طرح ریلی است گفت: در این دوره ۳۰ ماهه اجرای طرح، ۱۷۰ کیلومتر عملیات زیرسازی و ریل گذاری داریم و پیش بینی جابجایی و حمل ۱۱ میلیون تن بار و همچنین خط رفت و برگشت حمل مسافر را بصورت روزانه انجام خواهیم داد.
۳۰۲۹/۷۴۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت