4:10 1403/04/08

مربی تیم ملی تفنگ: امیدوارم وعده های داده شده عملی شود

no-photos

مربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: مسئولان فدراسیون در جلسه فنی اخیر خود برنامه‌های خوبی به منظور آماده سازی تیم ملی در نظر گرفته اند که امیدواریم این برنامه ها عملی شده و روی کاغذ نمانند.

«محمد زائر رضایی» که در حاشیه آخرین تمرینات تیراندازان اعزامی به جام جهانی هند با خبرنگار ایرنا گفت و گو می کرد، اظهار داشت: مهمترین عامل آماده سازی، حضور در مسابقات و تورنمنت های مختلف در کنار تمرینات است، اما طی ماه های اخیر چند مرحله اردوی تمرینی و تدارکاتی در هانوفر آلمان به دلیل کمبود بودجه و شرایط مالی لغو شد که این موضوع لطمه جدی به روند آماده سازی تیم وارد کرد.
وی در خصوص سطح آمادگی ملی پوشان تفنگ در رشته بادی و خفیف، گفت: اجازه بدهید در مورد رشته خفیف صحبت نکنیم، ملی پوشان در تمرینات این رشته حتی یک فشنگ شلیک نکرده اند اما در تفنگ بادی اگرچه ساچمه هایی که مورد نظر ما بود تامین نشد اما در هر حال با ساچمه نسبتا خوبی تمرین کردند و طی چند هفته اخیر تیراندازان رکوردهای قابل توجهی داشتند و حتی رکوردهای خود را بارها شکستند.
رضایی ادامه داد: در اردوی هانوفر علاوه بر داشتن فشنگ کافی برای تیراندازان، ملی پوشان ما می توانستند در کنار برترین تیراندازان جهان از جمله تیراندازانی از آمریکا، آلمان یا فرانسه تمرین کنند.
به گفته وی، قرار گرفتن در شرایط تمرینی برابر در کنار تیراندازانی که عناوین جهانی و المپیکی دارند تاثیر زیادی در روند آماده سازی ملی پوشان دارد.
این مربی با بیان اینکه ۶ تیرانداز رشته خفیف چند روز قبل راهی هند شده اند تا طی روزهای باقیمانده تا شروع مسابقات جام جهانی با فشنگ تمرین کنند، اظهار داشت: البته ما انتظاری از تیراندازان در این رشته نداریم ولی امیدواریم تمرینات در هند نتیجه مطلوبی بر عملکرد آنان داشته باشد.
رضایی در مورد شرایط روحی تیراندازان اعزامی به جام جهانی هند اظهار داشت: علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی چند روز قبل از اعزام ملی پوشان تفنگ خفیف جلسه ای با تمام تیراندازان داشت. در این جلسه قول هایی داده شده که قطعا بر وضعیت روانی تیراندازان تاثیر خواهد گذاشت.
وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است چند درصد از این وعده ها محقق شود، گفت: برای تیراندازان ما حضور در المپیک بسیار اهمیت دارد؛ اگرچه مسایل مالی و حقوقی مهم است اما تصور می کنم برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی به منظور آمادگی بیشتر برای آنان اهمیت زیادی دارد و همگی امیدواریم که تمامی برنامه های قول داده شده اجرایی شوند.
قرار است ۱۶ تیرانداز زن و مرد کشورمان شامل هشت ملی پوش رشته تفنگ و هشت تپانچه زن در مسابقات جام جهانی هند شرکت کنند. نجمه خدمتی، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، مهیار صداقتی، امیرمحمد نکونام و پوریا نورزویان روز شنبه (۲۷ بهمن ماه ) راهی هند شدند و هشت تیرانداز رشته تپانچه و ۲ تیرانداز دیگر رشته تفنگ امروز سه شنبه به هند می روند.
مرحله نخست جام جهانی هند از چهارم تا هشتم اسفند ماه در شهر دهلی نو برگزار می شود و اسامی نفرات اعزامی ایران به این رقابت ها به شرح زیر است:
رشته تفنگ: آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، الهه احمدی، حسنا توتونچی، امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان و حسین باقری
تیراندازان رشته تپانچه: جواد فروغی، امیر جوهری خو، مصطفی نصیری، وحید گلخندان، گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی
ورزشی **۱۸۲۸** ۱۵۹۷
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت