22:01 1403/04/07

ابراز امیدواری ژاپنی ها از کسب نتیجه برابر بسکتبال ایران

no-photos

تهران- ایرنا- کادرفنی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال ژاپن امیدوار هستند که با موفقیت در دو دیدار پیش روی خود در مسیر انتخابی جام جهانی به این تورنمت مهم صعود کنند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ژاپن در پنجره ششم انتخابی جام جهانی باید برابر ایران و قطر بازی کند. این تیم در اولین مسابقه اش پنجشنبه میهمان ایران خواهد بود و کار بسیار سختی در سالن آزادی دارد با این حال سرمربی این تیم که توانسته در دیدار رفت برابر ایران برنده باشد امیدوار است که در این مسابقه نیز تیمش موفق شود.
ژاپنی ها که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ که میزبان بودند در جام جهانی حضور نداشته اند این بار امیدوار هستند که بعد از ۱۳ سال سهمیه این رویداد را کسب کنند.
خولیو لاماس سرمربی آرژانتینی تیم بسکتبال ژاپن درباره دیدارهای پیش روی تیمش گفته است: ما به دنبال این هستیم که در دو دیدار پیش رویمان موفق شویم. می خواهیم هم برابر ایران و هم برابر قطر نتیجه لازم را کسب کنیم.
او ادامه داد: چیزی که ما تلاش کرده ایم تا بسازیم سبکی از بسکتبال است که کشور ژاپن به آن افتخار کند و ما در این مسیر بازی می کنیم. ما به دنبال این هستیم که ژاپن بسکتبالی خاص به نمایش بگذارد. تلاشمان این است که همه بازیکنان در یک راه باشند و آن راه موفقیت ژاپن است.
یوکی توگاشی از بازیکنان با تجربه ژاپن نیز گفته است: خیلی خوشحالم وقتی می بینم که در تمامی مسابقاتمان با تمام وجود جنگیده ایم. از مردم کشورم نیز تشکر می کنم که از ما حمایت خوبی داشتند.
این بازیکن ادامه داد: من سال های زیادی است که بسکتبال بازی می کنم اما نمی توانم چیزی را با ارزش تر از بازی کردن برای ژاپن در جام جهانی تصور کنم. همچنین بازی کردن در المپیک ۲۰۲۰ که در خانه خودمان برگزار می شود. دو بازی پیش رو بسیار مهم است و با تمام توان تلاش می کنیم تا برنده شویم.
تیم ملی ایران و ژاپن پنجشنبه دوم اسفند به مصاف هم می روند.
ورزشی**ع-ح**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت