9:29 1403/04/05

پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد

no-photos

فارس نوشت: مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی ۵۰ درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد.

یونس کریم نژاد اظهار داشت: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ح – خ – د – ذ – ر – س – ش – ط – ظ – ع – غ – ف– ق – ک – گ – ل – م – ن – و – ه – ی" آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت شد.

وی ادامه داد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ج – ز – ژ – ص – ض " شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.

کریم نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ب – پ – ت – ث – چ " شروع می شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می کنند.
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی دریافت می‌کنند.

کریم نژاد گفت: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف " الف" شروع می‌شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ۲۰۰۰ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ۷ اسفند دریافت خواهند کرد.

۴۷۴۷

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت