21:57 1403/04/03

لاریجانی با رییس جمهوری چین دیدار کرد

no-photos

پکن- ایرنا- 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی که به دعوت همتای چینی خود در راس هیاتی به پکن سفر کرده است شامگاه امروز (چهارشنبه) با 'شی جین پینگ' رییس جمهوری چین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا دو طرف در این نشست که با حضور هیات عالی رتبه سیاسی و پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد بر تقویت و توسعه روابط دو کشور تاکید کردند.
'شی جین پینگ' در این دیدار با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت و دولت ایران گفت: چین به توسعه روابط استراتژیک و راهبردی جامع با ایران تاکید دارد.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه دو کشور، از چین به عنوان یکی از شرکای قابل اعتماد ایران نام برد و خواستار تقویت این روابط شد.
رییس مجلس شورای اسلامی که در راس هیاتی پارلمانی به چین سفر کرده است پیش از ظهر امروز نیز با «لی شوئه یونگ» رئیس چینی گروه دوستی پارلمانی دو کشور دیدار کرد.
لاریجانی همچنین روز گذشته با 'لی جانگ شو' رییس کنگره ملی چین دیدار و گفت و کرد او همچنین روز گذشته از موزه ملی چین بازدید کرد.
**آساق**۱۹۰۴**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت