14:40 1403/04/06

طرح جامع مدیریت پسماند برای ۶۴۰ شهر کشور تهیه شده است

no-photos

مشهد – ایرنا – سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: طرح جامع مدیریت پسماند برای ۶۴۰ شهر کشور تهیه شده است.

سید حبیب راضی عصر پنجشنبه در مراسم پایانی نخستین دوره آموزشی مدیریت پسماند منطقه در سال ۲۰۱۹در مشهد افزود: این طرح برای ۲۰۰ شهر نیز در دست تهیه است.
وی اظهار داشت: مدیریت پسماند کشور به صورت منطقه ای تعریف شده و ایران در حوزه مدیریت پسماند به ۲۵۴منطقه تقسیم شده و برای هر منطقه برنامه خاصی مدون شده است.
وی گفت: برنامه های آتی و سیاستهای کلی مدیریت پسماند کشور با محوریت کاهش تولید پسماند برنامه ریزی شده و دریافت جریمه از صنایع و تولیدکنندگان کالاهای مخرب در لایحه بودجه ۹۸ در نظر گرفته شده است.
راضی با تاکید بر حمایتهای دولتی برای اجرای زیرساختهای حوزه پسماند، افزود: باید اعتبارات بلاعوض دولتی برای ایجاد زیرساختهای حوزه پسماند کشور اختصاص داده شود.
وی اظهار داشت: روزانه ۵۸ هزار تن پسماند در کشور تولید می شود و سرانه پسماند روزانه جمعیت شهری ۸۰۰ گرم و جمعیت روستایی ۵۰۰ گرم است.
نخستین دوره آموزشی مدیریت پسماند منطقه در سال ۲۰۱۹ ویژه ۱۵ نفر از مدیران شهرداری کابل در مشهد پس از ۲۱ روز به پایان رسید.
۷۵۰۵/ ۶۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت