13:58 1403/04/02

بررسی اسناد بستری بیمارستانی از سال ۹۸ الکترونیکی می شود

no-photos

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: رسیدگی الکترونیک به اسناد بخش بستری بیمارستان های دولتی به صورت آزمایشی در اصفهان انجام شده است و از اول فروردین ۹۸ در چند ماه به سراسر کشور تسری می یابد.

به گزارش جمعه تارنمای سازمان بیمه سلامت، طاهر موهبتی افزود: از سال ٩٨ بر اساس اطلاعات الکترونیک و داده ها اقدامات خود را انجام می دهیمد.
به گفته وی، این موضوع در ابتدا به صورت تشویقی خواهد بود.
وی بیان کرد: از لحاظ قانونی و فنی برای اینکه به اهداف سازمان برسیم، چاره ای جز الکترونیکی کردن اقدامات نداریم و از آنجا که بخش عمده فعالیت ها در بخش بستری بیمارستان های دولتی متمرکز شده، ایده آل این است که فرآیند بیمارستان‌ها و تولید اسناد به صورت الکترونیک باشد.
** نسخه نویسی الکترونیکی برای بخش سرپایی
موهبتی ادامه داد: نسخه نویسی الکترونیکی نیز برای رسیدگی به اسناد بخش سرپایی به طور آزمایشی در استان کرمان انجام شد و در ١٠ روز آینده حداقل در یک شهرستان از هر استان اجرایی می شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: استحقاق سنجی نیز یکی از اقدامات این سازمان است و باید توجه کنیم رفع همپوشانی های بیمه ای فقط یکی از پروژه های استحقاق سنجی محسوب می شود.
اجتمام*۹۴۸۲*۱۹۶۱*
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت