23:57 1403/04/01

“بریک دنس” جایگزین کاراته در المپیک!

no-photos

بعد از حذف کاراته حالا خبر می رسد که "بریک دنس" به عنوان یک رشته ورزشی به المپیک ۲۰۲۴ اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، در فاصله ۱۸ ماه مانده تا المپیک ۲۰۲۰، درباره رشته های حاضر در المپیک ۲۰۲۴ تصمیم گیری شده؛ اگرچه این تصمیمات باید در هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک(IOC) مورد تایید قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، در حالی که کاراته به عنوان یک رشته شناخته شده به المپیک ۲۰۲۰ اضافه شده بود، گویا فقط حضور این رشته رزمی به همین یک دوره ختم می شود و از دوره بعدی که بزرگترین رویداد ورزشی جهان در پاریس برگزار خواهد شد، دیگر خبری از کاراته نیست.

نکته جالب و البته عجیب انتخاب یک رشته عجیب به عنوان جایگزین کاراته در المپیک ۲۰۲۴ است. طبق تصمیم گیری انجام شده، بریک دنس(Break Dance) یکی از رشته های حاضر در المپیک پاریس است؛ ورزشی که ایرانی ها فعالیت رسمی در آن ندارند.

ورزش‌های صعودی، موج سواری و اسکیت برد ۳ رشته دیگر در کنار بریک دنس هستند که به عنوان ۴ رشته غیراصلی به المپیک ۲۰۲۴ اضافه شدند و احتمالا در دوره بعدی این رقابت ها در سال ۲۰۲۸ حضور نخواهند داشت.

کاراته و بیس بال که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر هستند، شانس خود را برای دوره بعدی این رقابت ها از دست دادند و چند رشته دیگر از جمله اسکواش، اسنوکر و شطرنج هم که برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ تلاش می کردند، در این راه ناکام بودند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت