22:14 1403/04/03

پنج تیم دیگر سهمیه جام جهانی بسکتبال را کسب کردند

no-photos

تهران- ایرنا- با آغاز پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال پنج کشور دیگر سهمیه جام جهانی چین را کسب کردند، اما ایران همچنان چشم به دیدارهای آینده دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، پنجره نهایی انتخابی جام جهانی بسکتبال می توانست برای ایران با کسب سهمیه جام جهانی همراه باشد، اما شکست برابر ژاپن باعث شد تا جهانی شدن تیم ملی به تعویق بیفتد و ایران باید منتظر دیدار بعدی و البته نتایج مسابقات دیگر باشد.
با این حال رقابت های انتخابی در سراسر جهان برگزار می شود که پنج کشور توانستند سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ را کسب کند. کانادا و برزیل از قاره آمریکا، سنگال از قاره آفریقا و ایتالیا و لهستان از قاره اروپا با شروع پنجره ششم سهمیه خود را کسب کردند. لهستان بعد از ۵۲ سال توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند.
آنگولا، آرژانتین، استرالیا، چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، کره جنوبی، لیتوانی، نیوزیلند، نیجریه، اسپانیا، تونس، ترکیه، آمریکا و ونزوئلا کشورهایی هستند که پیش از این سهمیه جام جهانی را کسب کردند.
تیم ملی بسکتبال ایران می توانست با کسب پیروزی خانگی برابر ژاپن صعودش به جام جهانی را قطعی کند اما پس از باخت برابر این تیم کارش به اما و اگر کشید و حالا باید منتظر باشد تا ژاپن دیدار بعدی اش را نیز با برد پشت سر بگذارد که تیم ملی بتواند به لطف بازی روبه رو برابر فیلیپین سهمیه جهانی خود را قطعی کند.
تیم ملی ایران فردا یکشنبه در دومین دیدارش به مصاف استرالیا می رود.
جام جهانی سال ۲۰۱۹ شهریور سال ۹۸ در کشور چین برگزار می شود.
ورزشی**ع-ح**۱۰۶۷**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت