10:32 1403/04/06

واکنش پلیس به خبر استفاده از گوشت الاغ در یکی از رستوران های بندرعباس

no-photos

رییس پلیس فتا هرمزگان شایعه استفاده از گوشت الاغ در یکی از رستوران های شهر بندرعباس که از طریق شبکه های ی فضای مجازی منتشر شده بود، را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر افتخاری روز شنبه افزود: با توجه به مراجعه مسوول یکی از رستوران های شهر بندرعباس به پلیس فتا مبنی بر این که افرادی ناشناس در گروه های مختلف پیام رسان واتساپ اقدام به انتشار مطالب غیرواقعی از این رستوران در خصوص استفاده از گوشت الاغ در طبخ غذا کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستورکارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: با اظهارات شاکی و با انجام اقدام های فنی و تخصصی، اسناد و مدارک لازم برای اثبات جرم متهمان در فضای مجازی جمع‌ آوری شد که در این راستا ۲ متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند.
رییس پلیس فتا هرمزگان اظهارداشت: متهمان از مشتری های سابق رستوران یاد شده بودند که در بازجویی صورت گرفته و با مواجهه با اسناد موجود، اعتراف کردند که به علت رفتار نامناسب کارکنان این رستوران، برای انتقام جویی دست به این عمل زده است.
افتخاری به مجرمان فضای مجازی هشدار داد: انتشار مطالب غیر واقعی و همچنین نسبت دادن این مطالب به افراد در فضای مجازی جرم محسوب می شود و هیچ بهانه‌ ای قادر به توجیه آن نیست.
وی یادآورشد: یکی از مهم‌ترین مراجع برای آموزش فضای مجازی، سایت پلیس فتا است و شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و یا شماره تماس۰۷۶۲۱۸۲۵۹۶۴ اطلاع دهند.

[p]۴۲۴۲

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت