15:49 1403/04/06

پیشنهاد اغوا کننده باشگاه اماراتی برای جذب رونالدو

no-photos

تهران- ایرنا- براساس گزارش یک تارنمای اماراتی، یکی از تاجران این کشور برای استفاده از خدمات «کریستیانو رونالدو» در لیگ برتر امارات، پیشنهاد وسوسه انگیز سالی ۶۰ میلیون یورو را مطرح کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای elsport نوشت: «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره باشگاه یوونتوس پیشنهادی را از سوی یک باشگاه اماراتی دریافت کرده که براساس آن، آنها تمایل دارند تا در ازای بهره مند شدن از خدمات مرد پرتغالی، ۲ برابر دستمزد کنونی اش در سری آ را به وی بپردازند.
رونالدو تابستان سال گذشته پس از ۹ فصل حضور در رئال مادرید، با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو مادرید را به مقصد تورین ترک کرد و این در حالی است که درآمد وی در حال حاضر سالیانه در حدود ۳۰ میلیون یورو است.
براساس گزارش این تارنما، رونالدو در جریان سفر اخیرش به دوبی به منظور حضور در مراسم گلدن ساکر، از سوی یک تاجر اماراتی پیشنهاد بازی در یکی از تیم های لیگ برتر امارات را دریافت کرد؛ در واقع این تاجر حاضر است در ازای جذب رونالدو مبلغ هنگفت ۶۰ میلیون یورو به وی پرداخت کند؛ این مبلغ ۲ برابر درآمد کنونی کاپیتان تیم ملی پرتغال در یوونتوس است.
این روزنامه می افزاید با توجه به شرایط سنی رونالدو، پذیرش پیشنهاد مذکور از سوی این بازیکن دور از انتظار نیست.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت