22:29 1403/04/03

بازرسان به جای مچ گیری درصدد ارتقای سلامت نظام اداری هستند

no-photos

یاسوج- ایرنا- سرپرست معاونت حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کشور گفت: بازرسان به جای مچ گیری از مدیران اجرایی درصدد ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از بروز انواع خطا و فساد در نهادهای دولتی از طریق دادن تذکرهای لازم هستند.

به گزارش ایرنا، حسین شهرابی فراهانی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تذکر دادن بهترین نوع پیشگیری از بروز خطا و فساد اداری است زیرا علاوه بر نداشتن هزینه سبب حفظ آبروی مدیران اجرایی نیز می شود.
وی افزود: بازرسان به هیچ وجه دنبال دخالت در امور مدیران اجرایی نیستند زیرا در این صورت روحیه کار، تلاش و خدمت مسئولان متزلزل می شود.
سرپرست معاونت حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کشور بیان کرد: بازرسان تا حد امکان اقدام به ارشاد و راهنمایی مدیران اجرایی کرده و مسئولان نیز باید در کنار عمل به وظایف خود ، قانون را به نحو احسن رعایت کنند.
فراهانی عنوان کرد: ۲ وظیفه عمده بازرسان شامل حُسن انجام امور اداری و جلوگیری از بروز خطا و فساد در دستگاه های اجرایی است.
وی ابراز داشت: تعامل و همکاری مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اداره کل بازرسی و دیگر دستگاه های اجرایی این استان مطلوب و رضایت بخش است.
فراهانی گفت: این امر مهم منجر به انجام هر چه بهتر امور اداری و جلوگیری از بروز خطا و فساد در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد می شود.
در این آیین غلامحسین کرمی به عنوان مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات سید مهدی تقوی تجلیل شد.
۷۵۳۵/۱۶۶۲
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت