21:27 1403/04/07

اجلاس کمیسیون مشترک کنسولی ایران و گرجستان برگزار شد

no-photos

باکو – ایرنا – چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک کنسولی ایران و گرجستان در تفلیس پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از سفارت ایران در گرجستان،این اجلاس به ریاست علی اصغر محمدی مدیرکل کنسولی وزارت خارجه کشورمان و گئورگی تاباتادزه مدیرکل کنسولی وزارت خارجه گرجستان در محل وزارت خارجه گرجستان برگزار شد.
طرفین درخصوص موضوعات دوجانبه کنسولی ازجمله ضرورت حسن اجرای موافقت نامه لغو روادید بین ایران و گرجستان به ویژه تسهیل تردد شهروندان ایرانی در مرزهای گرجستان و رسیدگی به امور مرتبط با مشکلات ایرانیان مقیم بحث و تبادل نظر کردند.
تسریع در اطلاع رسانی اتباع زندانی به سفارت دو کشور، بررسی روند توافق درخصوص امضای موافقت نامه های انتقال محکومان، معاضدت قضایی در امور کیفری و مدنی و استرداد مجرمان، توسعه همکاری میان پلیس ایران و گرجستان در حوزه های مبارزه با موادمخدر و جرایم سازمان یافته و بررسی امضای تفاهم نامه های امنیتی و انتظامی ازجمله مهمترین موضوعات مورد بررسی در این اجلاس بود.
بازدید از حوزه کنسولی ایالت آجارستان و دیدار با مقامات محلی و ایرانیان مقیم باتومی مرکز این ایالت واقع در ساحل دریای سیاه از دیگر برنامه های سفر هیات کنسولی کشورمان به گرجستان بود.
هیات کنسولی ایران همچنین به منظور اطلاع و بررسی چگونگی روند اقدامات ماموران مرزی و گمرکی گرجستان از مرزهای زمینی 'سارپی' در مرز این کشور با ترکیه و 'ساداخلو' در مرز گرجستان با ارمنستان بازدید کرده و با مسئولان مرزی و گمرکی حاضر در محل درخصوص امور مرتبط با برخی مشکلات ترددی اتباع ایرانی در هنگام عبور از مرزهای این کشور گفت وگو و تبادل نظر شد.
شبک**خاورم **۳۳۷**۱۳۹۲
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت